A Fairytale that goes bad

Alltså jag förstår INGENTING just nu.. helt seriöst.. vad är det som pågår här? är det nån hemlig kamera nånstans? är jag på vift och bli punked? Träffade J första gången igår på ett bra tag.. och vi skulle ner på Jamtli bryggan för Linda Ludde skulle komma ner senare.. Först får jag en lång bamse kram.. redan där tänkte okay wtf? men viftade bort det.. vi gick på ICA för jag ville ha ramlösa och godis :D och där var han sådär busig och mysig som han var hela tiden då vi dejtade.. gick ner på Jamtlibryggan och där ligger jag och läser min nyinköpta hälge tidning :D och mumsar godis och dricker ramlösan då erbjuder jag honom en godis ( en sån där pussmunn´s godis) och frågar honom vill du ha en puss? HAHA själv tycker jag den var ganska söt.. men ialf.. mm svarar han men jag vill ha en riktig först.. och jag hinner inte koppla + att jag fick nå kärringstop i hjärnan så jag kollar ner i påsen och blir helt förtvivlad och säger ynkligt nej men jag har inga sådana godisar.. !!!! Hallå????? HAHAHAHAHA snacka om platinablondt moment där ;D men tillslut efter en lååååång förklaring av J så insåg jag att det var ju en riktig puss av mig han ville ha och ingen godis..  men ändå.. det var en liten pinsam moment där .. Jag gav han aldrig en riktig puss.. däremot så stal han 2 av mig.. ( vet dock fortfarande inte varför han gjorde det) ;D Sen kom Linda och Ludde ner :D och vi alla 4 hade det jätte mysipys och vi busade och skojade ända fram til kl 6 på kvällen.. :) sen var det bara åh röra på fläsket för ikväll skulle vi ju ha Fancy Dress Party!!  J och Linda gick på glasbanken medans jag fixade katten så han var klar inför kvällen sen gick vi på Pizza land och åt middag.. ååhh yum yum god pizza :D

Sen gick vi alla hem.. jag följde på J som bär hjälp och för att kolla hans outfit för kvällen.. samma sak där.. hemma hos honom.. kelig super mysig och allt.. vi myspussades lite innan jag smet hem.. JA JAG VET jag är en svag människa.. och ja jag vet att det är så jäkla korkat.. men ni har säkert varit i denna situation oxå.. visst jag har kommit över J men när man hamnar i ett sånt ögonblick där allt var som förut är det väldigt väldigt svårt och motstå! jag gick hem och duschade och J skulle komma när han var klar.. han dök upp precis när jag hade duschat klart och stod och fönade håret.. samma sak där.. han klev in och gav mig en stor puss.. :) jag gnäller inte.. absolut inte.. men jag blir bara som hmm.. vad är det som pågår..  Okay lång historia kort haha annars kommer det inte finnas nånting kvar och skriva på om jag ska va detaljerad!

Jag & J dejtade och jag och alla andra var helt hundra % säker att han och jag skulle bli ett par.. jag var riktigt mysipys kär i honom och trodde helt ärligt att han kände detsamma för mig.. men så helt plötsligt så "dumpar" han mig.. blir hel knasig och krossar mitt stackars hjärta..  jag kommer över honom och säger att visst vi kan va vänner inte mig emot..
har varit rätt kylig och kanske tom kall mot honom men jag var tvungen för att läka mitt stackars hjärta... och nu helt plötsligt.. Så är han sådär som han var i början.. han vill hålla hand.. pussas kramas och säger söta och rara ord..
Vad betyder detta då? nån som vet?? har han ångrat sig? eller har han märkt bara att alla runt om honom skaffar pojkvänner och flickvänner och att han blir ensam?? eller vad faaaan är det som händer?? vart han skrajsen att nån annan ska sno mig??  jag blir helt gråtfärdig och knäckt i skallen av detta.. fattar noll.. och det går inte och fråga han heller då han aldrig kan ge ett rakt svar... *suck*


  #
Ingenting, ingenting i min kalender idag
Inga vänner kvar
26 bor i andra hand och har inge kul borde ta mig ut
Stackars mig (stackars mig) ingen bryr sig om lilla jag
Jag vill höra någon säga mig (säga mig)
Att imorrn blir en bättre dag
Oooh

Som i en gammal sång (gammal sång)
Som *spelar* på min grammofon
Vill höra samma sång (samma sång)
Där allt blir bra imorrn

Lördagkväll sitter ensam på en öde perrong
Nynnar samma sång
Minus sju
Röker fyra cigaretter i rad inget gör mig glad
Stackars mig (stackars mig) för ingen bryr sig om lilla jag
Orkar inte längre vänta på (stackars mig)
Att imorn blir en bättre dag
Oooh
Som i en gammal sång (gammal sång)

*Spelar* på min grammofon
Vill höra samma sång (samma sång)
Där allt blir bra imorrn

Det är bara repetition repetition repetition, jämt
Oh ohhh
För jag gör inget ting i flera dagar
Flummar somnar om och vaknar medan alla andra går till *sängs*

Det är bara repetition repetition repetition, jämt
Oh ohhh

Som i en gammal sång där allt blir bra där allt oooh
Jag hör en gammal sång som spelar på min grammofon
Det är bara samma sång (samma sång) där allt blir bra imorrn
Ooh ooh
#

Kommentarer:

1 Papa:

skriven

Hallå,



släpp tönten nån gång.

Finns bra mycket bättre där ute.

Kommentera här: